افتتاح ورزشگاه آیلین ملکیان در اصفهان

شهردار اصفهان از افتتاح ورزشگاهی به نام آیلین ملکیان، چهره ماندگار بسکتبال زنان اصفهان و ایران، بازیکن و سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان خبر داد.

تاریخ انتشار: 13:37 - سه شنبه 1400/03/18
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

به گزارش اصفهان زیبا آنلاین، صبح امروز قدرت‌الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امروز، افتتاح می‌شود. ورزشگاهی به نام آیلین ملکیان، چهره ماندگار بسکتبال زنان اصفهان و ایران، بازیکن و سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان.
از محله جلفا تا روزهای ورزشگاه آرارات و حالا ورزشگاهی به نام خودش؛ ورزشگاهی که در این دوره مدیریت شهری اصفهان به نام این بانوی افتخارآفرین از جامعه ارامنه نامگذاری شد و امروز در منطقه ۵ شهرداری اصفهان افتتاح می‌شود.»
مجموعه ورزشی آیلین ملکیان (مادر و کودک) یکی از پروژه‌های بهره‌برداری شده در برنامه افتتاحیه امروز بود، این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع با زیر بنای دو هزار و ۱۰۰ متر مربع بنا شده که هزینه اجرایی آن ۳۵ میلیارد ریال و هزینه آزاد سازی آن ۶۰ میلیارد ریال بوده است. این مجموعه شامل دو سالن بدنسازی و یک سالن اصلی با مساحت ۵۰۰ متر مربع و پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو است؛ همچنین در خصوص سهولت دسترسی شهروندان راهروی ضلع شرقی این مجموعه همزمان با ساخت پروژه به صورت معماری سنتی بازسازی شده است.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

برچسب‌های خبر