اشک‌ها و لبخندها

هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد و در این مسابقات شاهد اشک‌ها و لبخندها بودیم. در این هفته اتفاقات عجیبی رخ داد که به آن اشاره می شود. 
 
تاریخ انتشار: 12:56 - شنبه 1400/05/9
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

قهرمانی پرسپولیس

از آن‌جایی که انتطار می‌رفت پرسپولیس کار سختی مقابل پیکان داشته باشد، کار را طوفانی آغاز کرد. در نهایت هم پنجمین قهرمانی خود را در شهر قدس رقم زد. قهرمانی که گل محمدی مدعی شد برای نرسیدن به آن دسیسه هایی شد و در طول راه تنهایی هایی را حس کردند.

بُرد تلخ

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته بود که با برتری شاگردان نویدکیا به اتمام رسید اما این پیروزی چندان خوشایند نبود و برای زردپوشان تلخ تمام شد. شاید تلخ ترین برد سال سپاهان در آزادی زمانی اتفاق افتاد که این تیم فهمید کار از کار گذشته است. در مقابل استقلال بعد از هفته‌ها شکست خورد. تیمی که بعد از شکست مقابل پرسپولیس در لیگ به هیچ تیمی رحم نکرده و در تمایم مسابقات پیروز شده بود در گام آخر بازی را در ورزشگاه آزادی به حریفش واگذار کرد.

باخت ذوب‌آهن

ذوب  آهن در نیم فصل دوم با بداقبالی روبرو شد اما شام آخر این مربی و شاگردانش در لیگ بیستم با شادی و خنده صرف شد. نماینده اصفهان که از آن به عنوان نایب قهرمان آسیا در این شهر یاد می‌کنند در بازی با مس جوانمردانه به میدان رفت و با یک گل باخت اما شکست سایپا به کام ذوب‌آهنی‌ها شیرین شد و این تیم را در لیگ برتر حفط کرد تا کام فوتبال اصفهان با از دست رفتن قهرمانی سپاهان و سقوط ذوب  آهن تلخ نشود.

خداحافظی سایپا با لیگ

سایپا که در 2 بازی آخر خود عملکردی امیدوارانه داشت در بازی با تراکتور باامید به پیروزی وارد زمین شد اما گل زودهنگام واسعی تمام امید تیم پایتخت را ناامید کرد و آنها را وادار کرد تا در تبریز با لیگ برتر وداع کنند.

خداحافظی تلویحی نکونام

دیدار پدیده و فولاد در شرایطی به تساوی بدون گل رسید که شاگردان نکونام برای حفظ جایگاه چهارمی فصل گذشته نیاز به پیروزی داشتند. در نهایت هم این اتفاق صورت نگرفت تا نکونام تلویحا به عدم حضورش در فصل بعد اشاره کند.

تساوی نساجی با گل‌گهر

دیدار نساجی و گل گهر در سیرجان با نتیجه‎ی خوبی برای نساجی به اتمام رسید. در این مسابقه، بازی جوانمردانه‌ای از سوی نساجی ارائه شد و در پایان این بازی قلعه نویی به اتفاقاتی که در این یکی دو سال برای وی رخ داده اشاره و از آنها ابراز ناراحتی کرد. گل گهر در شرایطی سهمیه احتمالی آسیا را از دست داد که قلعه نویی اعتقاد داشت در 20 مسابقه علیه وی ناداوری صورت گرفته است.

شکست آلومینیوم

در روزی که نفت مسجد سلیمان موفق شد آلومینیوم را شکست دهد خرمگاه در نشست خبری ادعا کرد برخی بازیکنان این تیم به فکر فصل آینده خود بودند. مربی آلومینیوم به خاطر نتایج هفته‌های اخیر این تیم، از هواداران اراکی عذر خواهی کرد و اذعان کرد که چون برخی بازیکنان به فکر سال آینده بودند در این هفته‌ها تمرکز نداشتند.

پیروزی نفت در یک بازی خنثی

بازی در آبادان در جدول بی تاثیر بود و همین امر باعث شد اکبرپور قبل از بازی مدعی شود که او و بازیکنانش مجبور بوده به آبادان سفر کند. نفت با برتری روز آخر در جایگاه دهم جدول جا خشک کرد و ماشین سازی که از هفته‌ها قبل سقوط کرده بود با شکست با لیگ برتر وداع کرد.
 
  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

برچسب‌های خبر