رونمایی از سریع‌ترین گل دربی اصفهان + فیلم

تا سال‌ها در آمارهای منتشره از دربی اصفهان، گل زودهنگام محمود کریمی در دقیقه دو دیدار سال 82، سریع‌ترین گل دربی شناخت می‌شد تا اینکه مرتضی تبریزی سال94 در دقیقه یک برای تیمش گلزنی کرد تا او زننده سریع‌ترین گل دربی شناخته شود. با این حال به گفته بازیکنان قدیمی ذوب آهن، اصغر مهدی‌پور در یکی از دربی‌های اصفهان در ثانیه ۱۴ بازی گلزنی کرده اما اطلاعی از این بازی و جزئیات آن در دسترس نبود.

تاریخ انتشار: 18:19 - پنجشنبه 1400/08/13
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

در آستانه دربی اصفهان با انتشار یک توئیت در فضای مجازی، اشاره‌ای به گل زودهنگام مهدی پور شد، پس از انتشار این توئیت در گروه واتساپی کانون مربیان اصفهان، فیلمی از آرشیو شخصی احمد ملکیان که صحنه این گل را به نمایش می‌گذاشت، در گروه منتشر شد که می توانید آنرا تماشا کنید.

در ادامه نیز حسن شفیعی دبیر کانون مربیان اصفهان گفت وگویی با اصغر مهدی پور داشت که فایل صوتی آن در گروه به اشتراک گذاشته شد.
مهدی پور که اطلاعی از زمان دقیق آن مسابقه ندارد، احتمال می دهد این دیدار در سال 74 یا 75 برگزار شده که در آن مقطع بهرام عاطف سرمربیگری تیم ذوب آهن را برعهده داشته و مرحوم محمود یاوری نیز سرمربی تیم سپاهان بوده است.
این بازیکن سال های دور فوتبال اصفهان با اشاره به گل زودهنگامی که در این بازی به ثمر رساند، می گوید: در آن مقطع تیم ذوب آهن برای برپایی اردوی تدارکاتی به ایتالیا و مجارستان سفر کرده بود و پس از بازگشت از این اردو، در بهترین وضعیت آمادگی بودیم و شرایط ویژه ای داشتیم.
مهدی پور می افزاید: در این دیدار که در جام حذفی برگزار شد، نتیجه برای هر دو تیم اهمیت بسیاری داشت و موفق شدیم در این بازی با دو گل به پیروزی برسیم، البته موقعیت های گل بیشتری داشتیم و می توانستیم با تعداد گل های زده بیشتری به برد دست یابیم.
مهدی پور که فرزندش مهدی مهدی پور نیز در تیم ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شد و برای لیگ بیستم به تیم استقلال تهران پیوست، با یادآوری پیروزی در این بازی حساس، احساس غرور و شادی کرده و تاکید دارد: در آن زمان مردم علاقه بیشتری به فوتبال داشتند و برای تماشای دیدارهای تیم ذوب آهن، هواداران زیادی به ورزشگاه می آمدند و از این بردهای تیم هم بسیار خوشحال می‌شدند.
این پیش کسوت فوتبال اصفهان درباره هماوردی تیم های اصفهانی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نیز می گوید: تیم ذوب آهن متحول شده و تیم سپاهان نیز بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است اما نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد، شاید ذوب آهن بتواند دست به کار بزرگی بزند و تیم سپاهان را شکست بدهد که من این احتمال را می‌دهم.

 

 

 

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    مهری مصور

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط