فجر سپاهان با شهریار

سپاهان در یک بازی خانگی نه‌چندان سخت موفق شد با دو گل فجرسپاسی را شکست دهد تا با استفاده از شکست پرسپولیس در آبادان، بتواند به تیم دوم جدول نزدیک‌تر شود. این برد به نوعی باعث شد تا محرم نویدکیا بعد از بازگشت به نیمکت سپاهان بتواند تساوی در مقابل تراکتور را جبران کند و هواداران این تیم امیدوار خواهند بود تا شاید در بازی‌های باقی‌مانده، سپاهان بدون استرس نتایج بهتری کسب کند. درخشش مغانلو در این بازی به نوعی احیای دوباره برترین گلزن سپاهان بود و البته نباید از درخشش رشید مظاهری گذشت که نشان داد ارزش این همه دوندگی و هزینه را داشته است.

تاریخ انتشار: 10:18 - سه شنبه 1400/12/17
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
no image

در ادامه مروری بر عملکرد این تیم در این دیدار خواهیم داشت.
رشید مظاهـری: هـر چـنـد در هـفتـه‌هــای گـذشـتـه لیگ کــیـفـیـــت مطلوبی از رشید مظاهری دیده نشده بود؛ اما دو واکنش فوق‌العاده او در دقایق پایانی بازی که باعث شد دو موقعیت مناسب از دست فجری‌ها برود، نشان داد که داشتن یک دروازه‌بان خوب از نان شب واجب‌تر است و اگر سپاهانی‌ها از ابتدای فصل رشید مظاهری را در درون دروازه خودشان داشتند، شاید امروز یکی از شانــس‌هـــای اصـلــی قـهـرمـانــی در رقابت‌های لیگ بودند.
محمد نژادمهدی: باز نشدن دروازه سپاهان در برابر فجر به این معنا نبود که خط دفاعی تیم سپاهان روز کم‌اشتباهی را داشته است و اگر درخشش مظاهری نبود بدون‌شک سپاهان با دریافت گل زمین بازی را ترک می‌کرد. مدافعان میانی سپاهان باید دقت بیشتری روی توپ‌های عمقی داشته باشند و به راحتی اجازه نزدیک‌شدن مهاجمان به دروازه خودشان را ندهند.
جرجی گولسیانی: هنوز نتوانسته بازی‌های خوب خودش در ترکیب ذوب‌آهن را برای سپاهان پیاده کند و شاید بهتر باشد که محرم مانند تیم‌های قبلی جورجی، او را در پست هافبک دفاعی به کار بگیرد تا این بازیکن بلندقامت فرصت بیشتری برای حضور در محوطه جریمه رقبا داشته باشد.
امید نورافکن: بسیار دونده و پرتلاش ظـاهــر شـــد و اگر ضــربـه ایستگاهی‌اش مستقیم تبدیل به گل می‌شد نورافکن می‌توانست عنوان برترین بازیکن سپاهان در برابر فجر را هم به دست بیاورد. باوجوداین، مدافع چپ سپاهان از آن دست بازیکنانی است که در این هفته‌ها عملکرد ثابت و خوبی داشته و جزو بهترین بازیکنان تیمش بوده است.
دانیال اسماعیلی‌فر: مدافع راست سپاهان چند هفته‌ای است که نتوانسته در لیست بهترین بازیکنان تیمش قرار بگیرد و با وجود اینکه دوندگی بسیار زیادی در سمت راست زمین سپاهان دارد؛ اما در بحث ارسال‌ها و ایجاد موقعیت گل آن‌چنان موفق نبوده است.
محمد کریمی: جای ثابتی در ترکیب سپاهان پیدا کرده و نویدکیا ترجیح داده تا او را به جای ریگی به درون زمین بفرستد. تفاوت بازی کریمی با ریگی این است که بازیکن جوان سپاهان تمایل بیشتری برای نفوذ به زمین حریف دارد و شاید این موضوع باعث شود تا سبک بازی سپاهان نسبت به زمان حضور ریگی تهاجمی‌تر باشد.
فرشاد احمدزاده: بعد از درخشش عجیب‌غریبش در نیم‌فصل اول لیگ، چند هفته‌ای است که از آن احمدزاده پرتلاش و موفق در ترکیب سپاهان نشانی نیست و اگر به همین ترتیب ادامه دهد، هیچ بعید نیست که محرم قید استفاده از او را در ترکیب اصلی بزند و فرصت را به بازیکنانی مثل رضا میرزایی و یاسین سلمانی بدهد؛ با وجوداین،احمدزاده در فاز تهاجمی تیمش بسیار پرتلاش و دونده ظاهر شد.
میلاد جهانی: توفیق اجباری برای جهانی و سپاهان بود که در همان دقایق ابتدایی جانشین جلال‌الدین علی‌محمدی شود و همین موضوع سبب شد تا روی یکی از کرنرهای ارسالی جهانی، مغانلو بتواند زهر خودش را به فجرسپاسی بریزد. جهانی اگر از حواشی نیم‌فصل اول خودش که در ترکیب ذوب‌آهن به وجود آمده بود جدا شود، می‌تواند با پیراهن زرد سپاهان یکی از بهترین بازیکنان این تیم باشد.
سیدمحمدرضا حسینی: حسینی در برابر فجر عملکرد خوب و قابل‌قبولی در ترکیب سپاهان داشت و در یکی دو مورد هم با انجام حرکات تکنیکی فرصت نزدیک شدن به دروازه فجر را پیدا کرد؛ با این حال، هنوز هم از او انتظارات بیشتری وجود دارد.
سجاد شهباززاده: زیر سایه درخشش مغانلو در این بازی، اثری از شهباززاده دیده نشد؛ ولی دوندگی زیادی در این بازی داشت و فشار زیادی به مدافعان حریف وارد کرد.
شهریار مغانلو: دو گل زد و دو گل هم نزد تا بتواند سپاهان را به یک برد مهم برساند. واکنش او بعد از گلزنی هم از اتفاق‌هایی بود که احتیاج به واکاوی بیشتری دارد؛ با این حال، یک بینی زخمی از او به یادگار ماند تا سپاهان بتواند به یک برد مهم دست پیداکند.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    مسعود افشاری

برچسب‌های خبر