برآورده شدن آرزوی 20 ساله ساکنان شهرک ولی عصر در منطقه 13

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: روکش آسفالت  ضلع غربی خیابان جانبازان یکی از مطالبات 20 ساله ساکنان شهرک ولی عصر در منطقه 13 بود که به لطف خدا اجرایی شد. جواد کشانی افزود: سال گذشته بودجه ای در این خصوص مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد و خواسته اهالی این منطقه پس از20 […]

تاریخ انتشار: 15:06 - سه شنبه 1401/03/24
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: روکش آسفالت  ضلع غربی خیابان جانبازان یکی از مطالبات 20 ساله ساکنان شهرک ولی عصر در منطقه 13 بود که به لطف خدا اجرایی شد. جواد کشانی افزود: سال گذشته بودجه ای در این خصوص مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد و خواسته اهالی این منطقه پس از20 سال محقق شد.

وی با اشاره به اینکه 30 میلیارد ریال مبلغ قرارداد اجرای این طرح بوده است، خاطر نشان کرد: ابعاد این طرح 21 هزار متر بوده است که عملیات اجرایی روکش آسفالت آن در ضلع غربی صد درصد انجام شده است.

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: در این مدت ترک های عمیقی در آسفالت این محدوده ایجاد شده بود که پس از اجرای عملیات، خیابان جانبازان کامل و یکدست شد و به تردد آسان در این محدوده کمک کرد.

کشانی با بیان اینکه امسال نیز عملیات عمرانی ضلع شرقی این معبر در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر مناقصه و به کار گماشتن پیمانکاری حاذق برای اجرای عملیات عمرانی این محدوده انجام خواهد شد. اگر این اقدامات عملیاتی شود در مدت سه ماه این معبر هم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در دو ماهه اول امسال در مجموع 1000 متر مربع عملیات لکه‌گیری به تفکیک محله‌ها انجام شده است، خاطر نشان کرد: این عملیات ها در محله ها در باغ زیار ، گلزار، باغ فردوس، ولیعصر، امیر حمزه، شفق و قائمیه بوده است.

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا