چراغ اول در نقش‌جهان روشن شد

دیدار با همبازی سابق برای محرم نویدکیا بسیار خوش یمن بود و سرمربی جوان سپاهان توانست اولین سه امتیاز لیگ برتری خودش را در قامت سرمربی تیم سپاهان به دست بیاورد .بعد از شکست تلخ هفته اول در مقابل گل گهر سیرجان فشارها بر سپاهان و کادر فنی این تیم بسیار زیاد شده بود. تنها سه امتیاز بازی در مقابل آلومینیوم اراک می‌توانست اوضاع را برای محرم و تیمش بهتر کند که همین اتفاق هم افتاد. ایجاد پنج تغییر مهم در ترکیب اولیه سپاهان نسبت به بازی اول در مقابل گل گهر نشان می‌داد که محرم از عملکرد بازیکنانش در هفته اول راضی نبوده و به همین خاطر تیمش را به نوعی زیر و رو کرده است تا بتواند در مقابل آلومینیوم به برتری دست پیدا کند.

تاریخ انتشار: 08:37 - شنبه 1399/09/1
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
no image

البته حریف اراکی بعد از قهر و آشتی رسول خطیبی و جذب چند بازیکن جدید آن‌طور که به نظر می‌رسید تیم خطرناک و زهرداری نبود و سپاهان آن‌چنان در مقابل حریف خودش اذیت نشد و شاگردان محرم نویدکیا، به‌خصوص در نیمه دوم، نمایش بسیار خوبی نسبت به تیم حریف داشتند.
پیام نیازمند: دروازه‌بان جوان تیم سپاهان اولین کلین شیت خودش در لیگ بیستم را به ثبت رساند و با وجود اینکه در مقابل آلومینیوم آن‌چنان اذیت نشد، ولی با این حال یک عکس‌العمل خوب در نیمه اول دروازه سپاهان را از بازشدن نجات داد؛ البته نیازمند در نیمه دوم یک اشتباه عجیب به هنگام خروج از دروازه داشت و خوش‌شانس بود که دروازه تیمش باز نشد؛ با این حال نیازمند به عنوان اصلی‌ترین مهره محرم در ترکیب ۱۱نفره تیمش در هفته‌های آینده هم فیکس خواهد بود و باید امیدوار بود تا نبود یک دروازه‌بان ذخیره هم تراز با او در طول فصل باعث افت کیفیت فنی دروازه‌بان سپاهان نشود.
محمدرضا مهدی‌زاده: مدافع جوان سپاهان که در بازی‌های پایانی فصل گذشته توسط امیر قلعه‌نویی به بازی گرفته شد در مقابل آلومینیوم هم جانشین عزت الله پورقاز شد تا شاید جوانی و انگیزه او بتواند ساختار دفاعی سپاهان در میانه خط دفاعی را بهبود ببخشد. حضور مهدی‌زاده باعث همین اتفاق شد و نمایش خوب او در کنار محمد نژادمهدی باعث شد  سپاهان بعد از خوردن سه گل در هفته اول در این مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد.
محمد نژادمهدی: مدافع سابق تیم ذوب‌آهن این روزها تبدیل به بازیکن محبوب محرم در خط دفاعی سپاهان شده و سرمربی طلایی پوشان در دو بازی گذشته به حضور او در ترکیب اصلی تیمش اعتماد کرده است. او به زمان احتیاج دارد تا بتواند در ترکیب اصلی تیم سپاهان خودش را پیدا کند. با این حال نمایش او مقابل آلومینیوم بسیار خوب بود.
مــرتــضــی مــنـصـوری: مدافع راست سپاهان بعد از اینکه توانست دانیال اسماعیلی فر را نیمکت‌نشین کند، در مقابل آلومینیوم بسیار پرتلاش و دونده ظاهر شد و نفوذهای از سمت راست زمین سپاهان بارها خط دفاعی آلومینیوم را به هم ریخت. منصوری روی تک‌گل سپاهان هم بسیار تأثیرگذار ظاهر شد و به همین خاطر می‌توان گفت که او بهترین بازیکن سپاهان در مقابل آلومینیوم بود.
امید نورافکن: این نکته‌ای بسیار طبیعی است که نویدکیا به خاطر سبک بازی‌اش در دوران بازیگری، به بازیکنان فانتزی نظر مثبت داشته باشد؛ به همین خاطر امید نورافکن یکی از مهره‌های اصلی محرم برای حضور در ترکیب سپاهان است. البته نورافکن با امید فصل گذشته همچنان فاصله بسیار زیادی دارد و سپاهانی‌ها باید امیدوار باشند تا او بتواند دوباره به شرایط خوبش نزدیک شود.
محمد کریمی:هافبک جوان سپاهان از آن دست بازیکنانی است که می‌تواند در تیم محرم تبدیل به ستاره شود. علاقه خاص سرمربی سپاهان به استفاده از بازیکنان جوان می‌تواند حضور کریمی‌را در ترکیب فیکس سپاهان قطعی کند. کریمی ‌در مقابل آلومینیوم دونده و پرتلاش ظاهر شد و پاس بلند او روی گل اول سپاهان یک نمره مثبت در بازی اوست.
سروش رفیعی: او بازیکن بسیار باتجربه‌ای است و می‌تواند مهره اصلی خط‌هافبک سپاهان باشد؛ ولی مهم‌ترین نگرانی درباره او، کارت‌های زرد بی‌موردی است که از داور دریافت می‌کند و این مسئله در ادامه فصل ممکن است به ضرر سپاهان تمام شود. رفیعی در مقابل آلومینیوم یک بار فرصت گلزنی پیدا کرد که البته ضربه دقت لازم را نداشت.
جلال‌الدین علی محمدی: همین که بلافاصله بعد از ثبت قرارداد با سپاهان توانست در ترکیب اصلی تیم به میدان برود، نشان می‌دهد محرم به سبک بازی این بازیکن علاقه زیادی دارد. ولی علی محمدی در مقابل آلومینیوم آن‌طور که باید نمایش درخشانی نداشت؛ به همین خاطر در نیمه دوم تعویض شد. البته این موضوع طبیعی بود و باید نمایش او را در هفته‌های بعد دید.
محمدرضا خلعتبری: او اولین بازی فیکس خودش در ترکیب سپاهان را تجربه کرد و دوندگی بسیار زیادی در میانه میدان هم داشت؛ ولی با این حال هنوز یک بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست و باید به عنوان یک ذخیره طلایی روی او حساب  باز کرد.
سید محمدرضا حسینی:‌هافبک سپاهان نسبت به هفته اول، نمایش بسیار بهتری داشت و بسیار هم دونده و پرتلاش ظاهر شد؛ اما  در یکی دو موقعیت مناسب ضربه مناسبی به توپ نزد و همین موضوع باعث شد سپاهان به گل‌های بیشتری دست پیدا کند. او باید در هفته‌های آینده به فکر باز کردن دروازه رقیبان هم باشد.
سجاد شهباززاده: مهاجم سپاهان در این بازی یک گل بسیار مهم برای تیمش به ثمر رساند و باعث شد محرم اولین سه امتیاز لیگ را کسب کند. او با وجود اینکه بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی بود، اما با آمدن محرم همچنان در ترکیب اصلی سپاهان به میدان می‌رود و باید دید که در هفته‌های آینده چطور می‌تواند خودش را به هواداران سپاهان اثبات کند.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    مسعود افشاری

برچسب‌های خبر