بازی حساس ایران- بحرین

ساعت 21 امروز به وقت تهران، تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در بازی انتخابی جام جهانی به مصاف بحرین می‌رود.

تاریخ انتشار: 13:10 - دوشنبه 1400/03/17
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image
به گزارش اصفهان زیبا آنلاین، در هفته هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه C آسیا، تیم‌های ملی ایران و بحرین از ساعت ۲۱ به وقت تهران (۱۹:۳۰ به وقت محلی) در ورزشگاه ملی منامه به میدان می‌روند که تاثیر مستقیمی در تعیین سرنوشت‌ تیم‌های صعود کننده از این مرحله دارد.
AFC درباره دیدار ایران و بحرین نوشت: «نبرد بین ایران و بحرین نوید دیداری تماشایی را می‌دهد، زیرا پیروزی هر یک از این دو تیم ممکن است در نتیجه پایانی گروه C بسیار تاثیر گذار باشد.»
تیم ملی ایران با پیروزی سه بر یک پنجشنبه هفته گذشته برابر هنگ‌کنگ به فرم خوب خود بازگشت و امیدهایش را برای رسیدن به صدر جدول با یک بازی کمتر زنده کرد. دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران انتظار دارد تیمش بازی برابر بحرین میزبان را ببرد و از این تیم سبقت بگیرد. این در حالی است که از سوی دیگر بحرین هم شانس زیادی برای پیروزی در این بازی خواهد داشت، زیرا آن‌ها با پیروزی پرگل برابر کامبوج و مهم‌تر از آن با علم به این که یک بار ایران را در اکتبر۲۰۱۹ در انتخابی جام جهانی با تک گل محمد الحردان شکست داده‌اند، با روحیه‌ای بالا پا به میدان خواهند گذاشت.
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، مهدی طارمی، سردار آزمون، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، سیامک نعمتی، احسان حاج صفی و علی قلیزاده یازده بازیکن ایران در این دیدار خواهندبود.
 
  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

برچسب‌های خبر