اولویت بودجه 1401 عدالت‌محوری است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از منطقه 2 شهرداری اصفهان بازدید کرد و در جریان پروژه‌های این منطقه قرار گرفت. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری جشن‌های متعدد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دل محله‌های شهر اصفهان از تأکید متولیان امر در مدیریت شهری بوده و شهرداری منطقه 2 نیز بر این مهم اهتمام ورزیده است.

تاریخ انتشار: 09:23 - یکشنبه 1400/11/17
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، افزود: تأکید شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم از همان ابتدای آغاز‌به‌کار بر موضوع عدالت‌محوری در بین محله‌ها و مناطق بود و اعضای شورای شهر بر این موضوع و تمایز میان مناطق شهرداری همواره توجه داشته و دارند.
 او با اشاره به اینکه در حال حاضر بودجه 13 هزار میلیاردی شهرداری اصفهان بررسی می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا اصلاحاتی انجام شده و بر عدالت‌محوری میان محله‌ها تأکید زیادی شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باید به مناطق کمتر‌برخوردار و کمبودهای آن‌ها توجه کنیم؛ چراکه همه مردم در یک شهر اسلامی با یکدیگر یکسان هستند؛ بنابراین امیدوارم این کار به‌خوبی انجام شود.
حجت‌الاسلام مهروی‌پور اذعان کرد: پیشنهادهایی برای بودجه محله‌محوری ارائه ‌شده است تا کمبودهای مناطق و محله‌ها جبران شود؛ ما نیز به سهم خود تلاش کردیم تا در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم تا مردم از خدمت‌رسانی بیشتر راضی شوند.
او با اشاره به اینکه در محله‌های منطقه 2 شهرداری، تعداد نوجوانان و جوانان زیاد است، گفت: باید یک پایگاه ورزشی مناسب و استاندارد برای آن‌ها احداث شود؛ چراکه هر زمان محیط‌های ورزشی و افراد ورزشکار محله‌ها زیاد شود، کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی در مناطق و محله‌ها هستیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: شایسته است این ورزشگاه در کنار مسجد ایجاد شود و هم‌زمان تلاش کنیم که آسیب‌های اجتماعی کمتر شود؛ چراکه نگاه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مــسجدمــحوری است؛ بــنابراین امیدوارم در مــنطقه 2 شهرداری اصفهان به موضوع فرهنگ‌سراهای مسجد‌محور نیز توجه بیشتری شود تا در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

ارتقای سطح کیفی محله‌ها اولویت مدیریت شهری است

در ادامه این بازدید، مدیر منطقه2 شهرداری اصفهان ضمن تبریک چـهل‌و‌سـومین سـالگرد پـیـروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: حدود سه ماه است که به‌عنوان مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان قبول مسئولیت کردم و از ابتدای فعالیتم متوجه مشکلات و موانع زیاد این منطقه شدم. البته این مشکلات از گذشته همراه این منطقه بوده است.
محمد صیـرفی‌نژاد تصریح کرد: مـنــطــقه 2 شـهرداری اصـــفــهان شهروندان متدین و انقلابی دارد که این مـوضوع بـرای مـن یک سرمایــه بــسیار خــوب مـحسـوب می‌شود.
امیدوارم با مشارکت این مردم برای بهبود وضعیت این منطقه بیش از پیش تلاش کنیم. او تأکید کرد: این منطقه از قطار توسعه شهری بازمانده که این عقب‌ماندگی در دل محله‌ها مشهود است و این موضوعات جز با یک کار جهادی ویژه همراه با برنامه‌ریزی و مشارکت مردم انجام نخواهد شد.

برنامه‌ریزی مشخص و همکاری مردم و معتمدان محله‌ها

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان بابیان اینکه با استقرار شورای ششم و گروه مدیریت شهری جدید به ارتقای سطح کیفی محله‌ها و محله‌محوری تأکید می‌شود، ادامه داد: از ابتدای مسئولیتم در این منطقه به‌طور منظم به‌صورت هفتگی همراه با کارکنان منطقه2 شهرداری در محله‌های مختلف حاضر شدیم و با همراهی مردم توانستیم مشکلات هر محله را بررسی کنیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی مشخص و همکاری مردم و معتمدان محله‌ها بتوانیم در سال‌های آتی برای هر محله اقدامات خوبی انجام دهیم تا ارتقای کیفی را در بین محله‌ها شاهد باشیم.
صیرفی‌نژاد با بیان اینکه هفته گذشته در خدمت هیئت‌امنای محله انصارالمهدی بودیم و مشکلات این محله احصا شد، خاطرنشان کرد: همچنین حدود دو ماه پیش در مسجد جامع محله بابوکان حاضر شدم و با همکاری افراد مختلف مشکلات این محله‌ها را بررسی کردیم. اکنون در فصل بودجه 1401 شهرداری قرار داریم. در این راستا تلاش کردیم اولویت‌بندی‌های لازم را برای بهبود وضعیت زندگی در این منطقه انجام دهیم.  او تصریح کرد: موضوعاتی مانند سامان‌دهی گذرها برای محله انصار‌المهدی در دستور کار قرار گرفت و برخی از آن‌ها تحقق پیدا کرد؛ اما باید اقداماتی دیگر انجام شود تا شاهد اتفاقات خوبی در محله بابوکان و منطقه 2 شهرداری اصفهان باشیم.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    سید محمد مهدی هادیان

برچسب‌های خبر